Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 11 in /home/sitecitysaffron/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
قیمت فروش زعفران در بازارهای بین المللی - زعفران ایران

قیمت فروش زعفران در بازارهای بین المللی

زعفران به عنوان یکی از محصولات بومی کشور ایران شناخته می شود و قائنات شهر اول تولید کننده آن در جهان است. نظر به افزایش زیاد نرخ ارز، قیمت فروش زعفران در بازارهای بین المللی قابل توجه است. از این رو بسیاری از فعالین این حوزه به صاردات این محصول با ارزش رو آورده اند. منتها قبل از هر اقدامی نیاز است به مطالعه و بررسی فرهنگ و الگوهای غذایی مردم کشورهای مختلف پرداخت تا بتوان سطح استقبال در هر منطقه را ارزیابی و بازارهای مستعد را پیدا کرد.

قیمت فروش زعفران در بازارهای بین المللی

قیمت روز فروش زعفران فله و بسته بندی

قیمت روز فروش زعفران فله و بسته بندیقیمت زعفران بعد از درجه کیفی آن به حالت های مختلف فروش از جمله فله ای و بسته بندی بستگی دارد. در خرید عمده و کلی که هزینه ای صرف بسته بندی نشده است، می توان با پرداخت قیمتی متعادل نسبت به خرید زعفران درجه یک اقدام کرد. بسیاری از برندها با بسته بندی زعفران طبق شرایط تعیین شده از طرف وزارت بهداشت و اداره استاندارد، هم به سودآوری بیشتر دست می یابند و هم به خریدار از نظر سالم بودن این ماده غذایی و دارویی اطمینان می دهند. علاوه بر این قیمت هر دو نوع فروش ذکر شده تحت تاثیر مسائل روز اقتصادی نیز قرار دارد و فروشندگان به صورت روزانه از منابع و مراجع استعلام می گیرند.

خرید زعفران از تولیدکننده بدون واسطه

خرید زعفران از تولیدکننده بدون واسطهزعفران یک محصول پربازده در کشاورزی است. اگرچه در گذشته اکثرا در مناصق گرم و خشک بخصوص خراسان جنوبی و شهر قائن تولید می شد اما طی سالهای اخیر افراد زیادی به کشت این محصول در سراسر کشور پرداخته اند و تحقیقات نشان داده است که تحت طیف وسیعی از شرایط آب و هوایی مختلف می توان آن را تولید کرد. خریداران عمده زعفران غالبا تمایل دارند به طور مستقیم با تولید کننده ارتباط بگیرند چرا که هم نسبت به کیفیت و شرایط تولید آن اطمینان پیدا می کنند و هم بدون حضور واسطه قیمت کمتری پرداخت خواهند کرد.

توزیع و صادرات زعفران درجه یک قائنات به سراسر جهان

توزیع و صادرات زعفران درجه یک قائنات به سراسر جهانزعفران درجه یک قائنات عمدتا با هدف صادرات به سراسر جهان خریداری می شود. برای این منظور لازم است نسبت به زعفران و ویژگی هایی که باعث می شود یک محصول به عنوان درجه یک شناخته شود، اطلاعات و آگاهی لازم را داشت. علاوه بر ظاهر تمیز و دانه بندی درشت، بررسی و آزمایشات میکروبی نیز باید نشان دهنده سالم و بهداشتی بودن زعفران طی مراحل مختلف تولید و فرآوری مانند برداشت، پاک کردن و بسته بندی باشد. برای دریافت مشاوره در زمینه تهیه، توزیع و صادرات زعفرانی که همه این شرایط را دارا باشد بهتر است با افراد زبده این کار ارتباط گرفت.

خریداران عمده زعفران در سراسر کشور

خریداران عمده زعفران در سراسر کشوراکثر فرادی که در زمینه فروش این محصول در بازار داخلی فعال هستند بخاطر مشغله زیاد و بعضا عدم شناخت کافی از زعفران مرغوب، امکان مراجعه به مناطق کشاورزی را ندارند. لذا خریداران محترم می توانند برای خرید عمده و با قیمت مناسب با کارشناسان ما در ارتباط باشند تا راهنمایی های لازم را در اختیارشان بگذارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما