Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 21 in /home/sitecitysaffron/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
سایت فروش زعفران فله درجه یک و مرغوب - زعفران ایران

سایت فروش زعفران فله درجه یک و مرغوب

ایران بزرگترین قطب تولید زعفران در جهان است، زعفران یکی از چاشنی های محبوب در ایران است که  دارای خواص فراوان است، زعفران حتی خاصیت دارویی نیز دارد، اگر در اینترنت کمی جستجو کنیم سایت فروش زعفران فله و بسته بندی شده ی زیادی را مشاهده می کنیم که می توانید سفارش های خود را انجام دهید.     سایت فروش زعفران فله درجه یک و مرغوب

بازار خرید و فروش مجازی زعفران فله

بازار خرید و فروش مجازی زعفران فلهاستان خراسان و به ویژه شهرستان قائنات اصلی ترین قطب تولید زعفران را دارد. فروشندگان در بازار خرید و فروش مجازی زعفران فله نیز این روز ها فعال هستند، بسیاری از این فروشگاه های اینترنتی خود تولید کننده اصلی زعفران هستند و زعفران را با قیمت واقعی و مناسب به دست مشتریان می رسانند.                                           
 خرید زعفران به دلیل خواص بی نظیری همچون، بالا بردن ایمنی بدن، محافظت از سلامت قلب، افزایش گردش خون، کاهش استرس، کترل دیابت، تقویت استخوان ها، ضد افسردگی،ضد سرطان، تقویت کننده استخوان ها و … است علاوه بر بازار به صورت مجازی نیز رونق دارد.

قیمت هر کیلو زعفران فله در بازار کشور

قیمت هر کیلو زعفران فله در بازار کشورواحد وزن کردن زعفران مثقال است که هر مثقال وزنی معادل ۴.۶ گرم دارد. قیمت زعفران مثقالی بستگی به موارد مختلفی مثل، نوع و کیفیت زعفران، بسته بندی زعفران و …دارد.                  
 انواع زعفران در ایران تولید می شود که می توان لیست مدل های زعفران  را از گران به ارزان به این صورت اعلام کرد:

  • زعفران سرگل
  • زعفران دسته
  • دم زعفران
  • پیاز زعفران
  • گل زعفران

قیمت هر کیلو زعفران فله در بازار کشور با قیمت زعفران در خارج از کشور متفاوت است، معمولا قیمت زعفران در خارج از کشور بیشتر از زعفران داخل بازار ایران است. با وجود اینکه ایران بزرگترین تولید کننده زعفران در جهان است اما متاسفانه به دلیل فروش زعفران فله صادراتی، کشور اسپانیا زعفران صادراتی ایران را با نام خود بسته بندی می کند و آن را به قیمت بسیار بالاتری به فروش می رساند.

خرید زعفران فله با قیمتی عالی و کیفیتی مطلوب

خرید زعفران فله با قیمتی عالی و کیفیتی مطلوب قیمت زعفران در انواع مختلف متفاوت است، گران بودن و یا ارزان بودن زعفران بی دلیل نیست، مطمئنا زعفرانی که گران تر است دارای کیفیت بالاتری است. خریداران می توانند با مراجعه به مراکز فروش و یا سایت های اینترنتی وابسته به تولید کنندگان زعفران در ایران، خرید زعفران عمده و جزئی را با قیمت های اصلی و به نرخ تولید کشاورزان داشته باشند

برترین سایت های فروش زعفران فله

برترین سایت های فروش زعفران فله برترین سایت های فروش زعفران فله در کشور وجود دارند که زعفران های برداشت شده توسط کشاورزان را به طور مستقیم از کشاورز ها به دست مشتریان می رسانند تا هزینه اضافی بر روی دست خریداران نماند.                              
 مشتریان می توانند با مراجعه به این سایت ها و خرید اینترنتی زعفران، محصول مورد نیاز خود را سفارش دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما